مقام معظم رهبری مدظله العالی روابط عمومی آینه تمام نمای مراکز و سازمان ها و نهادها پایگاه خبری:روابط عمومی emcgem.ir
بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری مدظله العالی روابط عمومی آینه تمام نمای مراکز،سازمان ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه ،ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباط سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی ،امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
امروزه با پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی ،جهان هستی بسیار کوچک می نماید. پهنه ی کره زمین با وجود وسایل ارتباطی دیگر نه دهکده ای جهانی ،بلکه سالن همایش بزرگی شده است که همگان از احوال و کردار یکدیگر باخبرند.
در این میان ،مهمترین نقش ارتباط دهندگی و تعامل را روابط عمومی ها ایفاد می نمایند.روابط عمومی های مستقر در سازمان ها ،نهادها و ارگان ها منعکس کننده اعمال ،کارکرد و رفتار اجزای سازمان های مربوطه هستند.
روابط عمومی های خوب ،نظامند و به تعبیری صحیح تر ،علمی -اسلامی باید همانند آینه ای باشند که منعکس کننده ی درست و واقعی کارکرد ها باشند همچنان که می دانیم آینه دارای خصلت هایی است که روابط عمومی ها نیز دارا است.آینه اشکالات و نواقص ،مزایا و محاسن را به افراد می نمایاند البته به اندازه ی واقعی آن هر آینه از انعکاس حالات و افراد ،برطرف شدن ایرادات و تقویت نقاط قوت است.
بنابراین روابط عمومی اداره و سازمانی می تواند موفق باشد که همچون آینه ای شفاف عمل نماید.