ارتباط با مدیریت

بایگانی

    سالیانه

    آدرس سایت فیش حقوق پرسنل

    راههای ارتباط مجازی

     

    https://t.me/emcgem_ir
    لینک تلگرام
    https://chat.whatsapp.com/L8dGkvFtqgb7cTm3Mya5RJ
    لینک واتساپ
    @emcgem.ir
    لینگ اینستاگرام
    www.emcgem.ir
    آدرس سایت
    شماره تماس دفتر مرکزی کرمان
    03432132042/43
    شماره تماس کارگاه آبدشت
    03442493141
    آدرس دفتر مرکزی کرمان
    بلوار صدوقی بعداز سه راه سیلو شرکت ذغالسنگ کرمان /شرکت معادن اسفندقه
    آدرس کارگاه آبدشت
    کرمان /بافت/ارزوئیه /معدن آبدشت

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾  (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.                         پایگاه خبری:روابط عمومی
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. پایگاه خبری:روابط عمومی

زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست(امام خامنه ای) شهداء رفتن کار حسینی کردن برهمه ماست که کاری زینبی کنیم و یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس مظفری نژاد از مساعدت و همکاری لازم درتهیه تمثال شهداء والامقام جامعه کارگری در معدن آبدشت

بخشی از سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به کلام امام بزرگوار مبنی بر اینکه (ملتی که شهادت دارد ،اسارت ندارد)تاکید کردند :ملتی که به استقبال خطر رقتن در راه خدا و شهادت در راه او راه ،سعادت و یک موفقیت بزرگ می داند .هیچ نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد و آن ملت همواره برنده است و پیش خواهد رفت .حضرت آیت الله خامنه ای ملت ایران را نمونه بارز این تفکر دانستند و افزودند:اینکه ملت ایران در طول این 40سال گذشته در راه بسیار پر خطر و پر زحمت خود در مقابل همه قدرتمندان ظالم ایستاده و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است . ایشان استمرار این تفکر و روحیه در جوانان انقلابی را نشان رویش های چند برابری انقلاب در مقابل ریزش ها خواندند و خاطر نشان کردند :امروز جوان مومن و انقلابی با همان روحیه جوانان اول انقلاب و روحیه شهیدان همت و خرازی و دیگر بزرگان به وسط میدان می آید و با احساس مسئولیت و شجاعت همچون ستون انقلاب ، در مقابل دشمن می ایستد و به شهادت می رود و این معجزه نظام جمهوری اسلامی است که توانسته این روحیه فولادین را بازآفرینی کند و استمرار دهد .

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر این شهادتها و شجاعتها و صبر خانواده های شهدا نبود مستکبران عالم و امریکای جنایتکارهمچون دوران طاغوت بر کشور مساط می شدند فرمودند :ملت ایران قدردان شهدا و خانواده های آنان است که نمونه های آن را در حضور پرشکوه مردم در تشیع شهدای مدافع حرم و دفاع از امنیت و مرزها شاهد بوده و هستیم .

آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند : برخلاف تحلیل های بی ربط برخی افراد کج فهم و دلبسته به غرب ،جمهوری اسلامی نیرومند و توانا است و این قدرت به واسطه معنویت و فکر و تلاش انسانهای فداکار و ایمان جوانان وخانواده های شهداء به دست آمده است .ایشان با تاکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی غرق در فساد اخلاقی و سیاسی هستند،افزودند :اگر می خواهید چهره واقعی امریکا را بشناسید یه رئیس جمهوری و دولتمردان کنونی امریکا بنگرید زیرا این افراد چهره زشت و نفرا انگیز همیشگی دولتمردان امریکا را اکنون به صورت صریح و آشکار نمایان کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل چنین دشمنی ،خاطرنشان کردند آمریکایی ها در طول این سالها همواره به دنبال این بودند که همانند قبل از انقلاب بار دیگربر ایران مسلط شوند و همان شرایطی را که برای کشورهای ضعیف منطقه به وجود آورده اند و آنها را گاو شیرده خود نامیده اند برای ایران عزیز یزرگ و پر افتخار نیز بوجود آورند اما به این هدف نرسیدند و از این به بعد هم قطعاً نخواهد رسید.حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه امام یزرگوار ، امریکا را (شیطان بزرگ) خواندند افزودند :امام (ره) با این نامگذاری در واقع همه موحدان و ملتها با انصاف جهان را در مقابل امریکا بسیج کردند و توفیقات زیادی هم در این راه بدست آمده و بیشتر هم خواهد شد اما دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از مسیر پیشرفت و ایستادگی در مقابل قدرتها ،منصرف کند. ایشان با اشاره به تحرکات و اقدامات دوسال اخیر امریکایی ها به ویژه وضع تحریم ها همه جانبه و کمک به دشمنان گوناگون ایران نقشه های آنها را لو رفته خواندند و تاکید کردند :هدف آنها این بود که به وسیله تحریم و اقدامات ضد امنیتی، در کشور دو دستگی، اختلاف و جنگ گروهها به‌وجود آورند و عده ای را به خیابانها بکشانند و نام آن را هم «تابستان داغ» گذاشته بودند اما به کوری چشم دشمنان، تابستان امسال یکی از بهترین تابستانها بود.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، گفتند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سالهای قبل برگزار خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و افزودند: اگرچه نقشه دشمن لو رفته، همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و شاید قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه ای بکشد.

ایشان، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه را شریک امریکا در توطئه و دشمنی با ملت ایران دانستند و تأکید کردند: البته ما قوی تر از آنها هستیم زیرا تاکنون نتوانسته اند در مقابل جمهوری اسلامی، هیچ غلطی بکنند و از این پس هم نخواهند توانست.

رهبر انقلاب اسلامی در عین حال تأکید کردند: نباید لحظه ای غافل شد و همه باید بیدار و هشیار باشند. توصیه من به ملت ایران به‌ویژه جوانان و مجموعه های گوناگون کشور اعم از همه صنوف و جریان های سیاسی این است که مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند زیرا اگر غافل شویم، همان دشمن ضعیف، زهر خود را خواهد ریخت.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز، مهمترین وظیفه مردم و مسئولان، در کنار هوشیاری، تلاش برای تقویت اقتصاد کشور تولید داخلی است.

ایشان، مسئولان را به افزایش تلاش ها و فریب ظاهرسازی و زبان بازی دشمن را نخوردن، توصیه مؤکد کردند: دشمن انواع ترفندها را به‌کار می برد و مسئولان باید مراقب باشند، دشمن خبیثی که از در بیرون شده است، از پنجره داخل نشود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکیداتی که به مسئولان در خصوص مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم کرده اند، افزودند: اگر مسئولان به موضوع تقویت تولید داخلی توجه جدی کنند، مشکلات اقتصادی مردم کم خواهد شد.

پایگاه خبری :روابط عمومی شرکت معادن اسفندقه

پیوند ها

حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی فرمودند:مسئله‌ی تولید مسئله‌ی مهمّی است و به همین جهت امسال هم روی مسئله‌ی تولید تکیه میکنم و توقّع دارم، انتظار دارم که ان‌شاءالله یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد،

 


پایگاه خبری :روابط عمومی 


 

 

سال نو مبارک

 

 

 

پایگاه خبری:روابط عمومی

emcgem.ir