ارتباط با مدیریت

بایگانی

    سالیانه

    آدرس سایت فیش حقوق پرسنل

    راههای ارتباط مجازی

     

    https://t.me/emcgem_ir
    لینک تلگرام
    https://chat.whatsapp.com/L8dGkvFtqgb7cTm3Mya5RJ
    لینک واتساپ
    @emcgem.ir
    لینگ اینستاگرام
    www.emcgem.ir
    آدرس سایت
    شماره تماس دفتر مرکزی کرمان
    03432132042/43
    شماره تماس کارگاه آبدشت
    03442493141
    آدرس دفتر مرکزی کرمان
    بلوار صدوقی بعداز سه راه سیلو شرکت ذغالسنگ کرمان /شرکت معادن اسفندقه
    آدرس کارگاه آبدشت
    کرمان /بافت/ارزوئیه /معدن آبدشت

سامانه کاداستر معادن از روز شنبه ۱۶ اسفند در تمام استان‌ها اجرایی می شود
سامانه کاداستر معادن از روز شنبه ۱۶ اسفند در تمام استان‌ها اجرایی می شود

«جعفر سرقینی»معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر، افزود: از روز شنبه 16 اسفند 93 سامانه کاداستر معادن در تمام استان‌ها عملیاتی می شود. سامانه کاداستر معادن از روز شنبه 16 اسفند در تمام استان‌ها اجرایی می شود
وی افزود: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که متقاضیان می توانند تا قبل از اتمام طرح ساماندهی محدوده های معدنی نیز اقدام به ثبت محدوده بصورت اینترنتی نمایند،‌ البته با این امکان که محدوده آزاد توسط کارشناس استان به متقاضی اعلام خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس به همراه ثبت درخواست‌های جدید محدوده های معدنی تمام اقدامات کارشناسان سازمان های صنعت،‌ معدن و تجارت در فرآیندهای صدور پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه بهره برداری از طریق سامانه کاداستر معادن انجام خواهد شد.
وی افزود: با اجرایی شدن این سامانه بخش اعظم روال‌های کاغذی در فرآیندهای صدور مجوزهای معدنی حذف و این مجوزها بصورت الکترونیکی توسط این سامانه با ضریب امنیتی بالا و تک برگی صادر خواهد شد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه لازمه پیاده سازی سامانه کاداستر معادن اتمام طرح ساماندهی محدوده‌های معدنی در کشور نیست افزود: با تکمیل تدریجی طرح ساماندهی در استان‌ها و رفع نواقص مربوط به محدوده‌های معدنی، لایه های اطلاعاتی در سامانه کاداستر بارگذاری شده و کل فرآیند بصورت مکانیزه عملیاتی خواهد شد.

پیوند ها

حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی فرمودند:مسئله‌ی تولید مسئله‌ی مهمّی است و به همین جهت امسال هم روی مسئله‌ی تولید تکیه میکنم و توقّع دارم، انتظار دارم که ان‌شاءالله یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد،

 


پایگاه خبری :روابط عمومی 


 

 

سال نو مبارک

 

 

 

پایگاه خبری:روابط عمومی

emcgem.ir